We have the chance to survive but there is no second chances!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I forgot my password

Latest topics
» Отсъствия
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Icon_minitimeWed Sep 16, 2015 7:02 pm by Reeve

» Болницата
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Icon_minitimeMon Sep 14, 2015 9:21 pm by Reeve

» Sean & Talia
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Icon_minitimeMon Sep 14, 2015 5:28 pm by Sean.

» Sean and Katherine
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Icon_minitimeMon Sep 14, 2015 5:28 pm by Katherine;

» Гласувайте за нас.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Icon_minitimeMon Sep 14, 2015 1:42 pm by Raven

» before two weeks/Gabriella and Nathaniel;
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Icon_minitimeSun Sep 13, 2015 9:02 am by Gabriella.

» Търся си другарче за РП
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Icon_minitimeSat Sep 12, 2015 8:44 pm by nathaniel.

» Търся си всичко останало
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Icon_minitimeSat Sep 12, 2015 6:23 pm by nathaniel.

» It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Icon_minitimeSat Sep 12, 2015 1:11 pm by Katherine;

Who is online?
In total there are 9 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 9 Guests

None

[ View the whole list ]

Most users ever online was 46 on Wed Sep 09, 2015 10:44 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine

2 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Empty It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 12:54 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqdfllLgOV1qlt39u_500
Най-накрая ме хвана, а Габи?
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Empty Re: It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 12:57 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nsc1boa4mc1qlt39u_500
- Беше въпрос на време.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Empty Re: It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 12:59 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_noswjtzpsc1s4ot0h_500
И сега какво? Ще ме измъчваш?
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_noswkzBzxC1s4ot0h_500
Не аз съм виновна, че момчето беше идиот и само намери смъртта си, като реши да ме отвлече. Но трябва да признаеш, че картината беше хубава.
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 1:06 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3pqwwzR1rub9ai_500
Никой не закача моите хора, Катрин!
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3nxZt4u1rub9ai_500
Нека видим колко красива картинка ще си ти след като приключа с теб.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 1:11 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_noszfj1w761s4ot0h_500
Трябва да се шегуваш с мен, Габриела.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_not3irNI5j1s4ot0h_500
Твоят човек ме отвлече и щеше да провали живота ми.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_np98ovovmj1s4ot0h_500
Следващия път, когато пускаш кученцата си се увери, че няма да навредят на някого.
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 1:21 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3q9apEs1rub9ai_500
Сама си проваляш живота. Не обвинявай хората за това.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3y4wH0N1rub9ai_500
Те не са ми роби, за да им казвам какво да правят.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 1:27 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_np9cp9M38b1s4ot0h_500
Тогава трябва да се опиташ да ги направиш такива. Забавно е да ти ходят по свирката.
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 1:32 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3yiv74J1rub9ai_500
Както всички вие по тази на лидерите си. Не се и съмнявам, че ти харесва.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 1:34 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_np9cb0iDk11s4ot0h_500
Грешиш Габриела. Аз не следя лидера си като пале. Имам свои собствени правила.
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 1:36 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3zlY26M1rub9ai_500
И все пак живееш с тях, което значи че поне малко се влияеш от тях.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 1:38 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_not8dumTkb1s4ot0h_500
Ако не беше интересната къщурка със сигурност щях да се оттегля.
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 1:41 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3ruBx4O1rub9ai_500
Всички са добре дошли при нас.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe401pilr1rub9ai_500
След като приключим с теб днес ще си си изкупила вината.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 1:42 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_not8dkCWsn1s4ot0h_500
Нямаше ли да е по-забавно ако се чувствах за виновна за случилото се или може би се молех за живота си?
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 1:44 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe40fIIpr1rub9ai_500
Ние още не сме почнали, Кат. Ако сега се молеше щеше да е жалко, а до колкото те познавам ти не си от жалките типове хора. Не, все още.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 1:48 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqdgdm69861qlt39u_500
Надявай се, принцесо.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqdh7lkUW71qlt39u_500
А сега ще преговаряме или и с твоята кръв ще трябва да рисувам?
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 1:55 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_npwrkee6ve1uxt55go1_500
*уцелва я в крака*
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe41nWMET1rub9ai_500
Бъди послушна, Кат.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 2:04 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_lfydx4shAc1qfyk0eo1_500
Ах ти малка...
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 2:13 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3nfGuQ61rub9ai_500
Спокойно. Аз не си цапам ръцете с наказанията.
*в тъмницата влизат една трима мъже*
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3p8Ny7n1rub9ai_500
Имай предвид, че всеки един от тях има пистолет и няма да се поколебае да го използва. А освен всичко няма как да се измъкнеш от лабиринтите ни. Не случайно се наричат така.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 2:15 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_ljreskYaRz1qh91jxo1_500
Не се надявай, че ще се моля.
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 2:18 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe3rhbsyg1rub9ai_500
Би изглеждала жалка затова наистина недей. Освен това нищо няма да ти спечели.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe40siFLV1rub9ai_500
Започвайте. Имате три часа.
* излиза от стаята *
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 2:25 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_m5dir0qAej1rr37y0
Е, какво чакате момчета? Да започваме!
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Large
Нямам нищо за губене.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_m2mzuzMdMM1rnlpmjo2_250
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_mkegzaCgf81qfx172o1_r2_250
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Katherine-Pierce-The-Vampire-Diaries-5x02-katherine-pierce-35808323-500-245
А ти, приятел, можеш да избираш дали да умреш или да живееш.

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Katherine_Pierce_MJ
Габриела!
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 2:38 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_m4wf5q4cP81qfgo5mo1_250
Кат.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_m4wf5q4cP81qfgo5mo6_250
Защо си усложняваш живота. Защо?!
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 2:40 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Large
Нарича се желание за живот.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_ly3bae8IDH1qberh2o1_250
А и не се притеснявай. Само спят. Не съм ги убила.
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Gabriella. Thu Sep 10, 2015 2:45 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqe4k9pzFw1rub9ai_500
В твоя полза е да дишат.
It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_inline_nqrwc3LzsA1rub9ai_500
Ние няма да те убиваме. Просто трябва да платиш за това, което си направила. Не сме чудовища. Не убиваме просто така.
Gabriella.
Gabriella.

Back to top Go down

Post by Katherine; Thu Sep 10, 2015 2:48 pm

It's not my fault that you are suronded by idiots|Gabriella&Katherine Tumblr_mb1jodcZTy1rwex0l
Добре де, може би направих грешка като забих ножа в сърцето му и ви оставих шедьовър...
Katherine;
Katherine;

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next